?

Idag käre vänner skapade Jag, Matilda, en blogg. Trodde aldrig detta skulle ske men de gjorde det..en tråkig kväll i december (förlåt elin)... Ja vad ska man skriva? Jul lov snart! Fort går tiden och snart är man där igen. Julklappar och allt vad det är, ja gillar julen men iår har ja inte direkt fått julkänsla.. har väl växt ifrån det.     
Ska jag komma in på dagen som varit..skola, ingen vanlig skoldag..matte och kollade på någon gammeldags film.. Den funkade, sen slutade vi och vi hade konfirmation, vi fick julmust och sen skulle vi bygga vår egen krubba eller något..våran ledare är inte en av mina favoriter( VIKTOR, KÄNN DIG TRÄFFAD)  men vi lär vinna egentligen! Sen på kvällen ska Elin sova hos MAJ, och pontus och emil kommer..vi koller not another teen movie, min o elins älskade film. alla älskar den ju! haha,  Aja ska kolla not another teen movie, som vanligt, pusshaej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah nu har ja dig!!!

2007-12-22 @ 00:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0