Lördag

Tjollahoppsan! Sitter just nu i melinas traktor stol och skriver lite grann medans jag läser allt högt för melina. Idag har jag varit i kista och kolla bio med melajna, Förtrollad och JAG BLEV FÖRTROLLAD ! Skit bra film :')     meeeeen itne om man tänker på vem som satt next to me. Kalle. Äckel Kalle. Dans Kalle. VAD GÖR MAN? hahahhh han va på dejt , på en bio, jag och melina tror att de va en blind date, för hon va Ful o fet! men han är inte heller så snygg heller.  Jaja,  GIck in på MQ och hittade en tröja jag vill ha i julklapp, en vit fred perry (som nicoles) fast med gråa ränder. Riktigt najs! Och nu sitter jag här och ska lägga in en bild  melina and me tog... lite galet men vad är man inte i melinas sällskap?
Låt vi lyssnar på ikväll: That's How You Know ( Från Förtrollad, haha call me Geekk cuuz i am one!!)






Kommentarer
Postat av: Nicole

mina sötsar jöööööööööööööööö

2007-12-23 @ 00:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0