Lördag

Andra lördagen på lovet, och jag har inte gjort något annat tagit det lungt med mina brudar! behövdes det här lovet kasnke man ska säga. Iallfall ´, igår kom brudarna hem till mig, malin emelie elin och nicole. emma kom också men hon stannade inte längre än en timme, Vi sjöng singstar, och hade kul! sen kollade vi "på smällen" min nya älskkings film! ska någon gång räkna hur många gånger dom säger fucking i den filmen alltså. sjukt många gånger! Kom hem från Sveriges Vackra Huvudstad flr 1 timme sen typ, och nu väntar släkten. Skönt men ändå inte....vill ju träffa kompisarna! Snart är det Nyår, ser framemot som ini helvetet! Nytt år, nytt allt. skönt att 2007 slutar, sämsta året!

Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra...konstigt, men jag antar att den dagen blir en nicole-malin-elin dag. har en strange feeling att de blir så :) eller vad tror ni tjejer? Haha om ni äns hinner läsa förren imorgon :) Hoppas så.

Aja nu tjatar morsan om att ja ska ut me molly.... som vanligt och såååå tråkigt.
Pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: gissa vem d e

AAHAHAHAHHAHAAHAH NEJ FAN HELLER ATT JAG SKA VA MED DIG !?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!!!?

2007-12-29 @ 18:44:02
Postat av: Nicole

det var jag :)

2007-12-29 @ 18:44:31
Postat av: din älskling

självklart baby ! men jag ska sååå sova ut imorgon för det har jag inte gjort på hela veckan ... men eftersom att du kommer smsa mig och väcka mig så kommer jag inte få sova så länge ... LOVE YAH

2007-12-29 @ 21:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0