Måndag, JULAFTON

GOD JUL GOTT FOLK!

Klockan är halv 1 och jag kände mig tvungen att gå in och skriva.  Inget bättre för mig , som aldrig. 
Iallafall, jag och yster Moa kollade bingolotto med varsin bingolotto, ingen vinst.. Vi vinner visst aldrig! Klokan halv 11 kom andra yster amanda hem o vi åt efterlängtad julskinka.. äntligen!  Tycker att det börjar kännas som jul nu faktiskt. Och om 7 timmar är jag förmodligen nyvaken och sitter och letar efter Mina julklappar. Dagen kommer gå segt som vanligt och först ska vi till farmor klockan 10 (!!!!!!) , hur ska jag orka ?! Sen efter det ska vi pang tjong till mormor. Så inget bloggskrivande på självaste Julafton, om inte på kvällen dådå vilket jag inte kommer palla. Så, det blir nog inget skrivande imorgon som jag nyss skrev. Men ni klarar er! haha, eller vilka er (?) hehe , Pöss och God Jul på er!                       speciella julpussar till mina speciella brudar, ni vet vilka ni är!

image8

Kommentarer
Postat av: Anonym

god jul på dig stumpan:)

2007-12-24 @ 11:33:38
URL: http://malineitch.blogg.se
Postat av: Anonym

GOOOD JUUL ÄLSKLING

2007-12-24 @ 12:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0