sömnjagare & PLAYA DEL SOL

Lov lov lov!! Äntligen är det jullov! Skönt med sovmorgon, och inget tvång att gå och lägga sig på kvällarna...men jag behöver sömnen. Orkar ingenting nu för tiden! Så, här ligger jag i sängen och vilar ut mig en fredagskväll, jippi! Nej men skönt faktiskt, kollar ensam hemma 3 och har inget annat för mig.
Det har varit 2 dagar på Jullovet nu, lyckade dagar och scchhhööna!  Vart med bebisen Elin, som var sååå taggad på playa del sol igår, så vi drar ner och hyr den! Hahaha alltså, jag säger bara RICHARD ULFSÄTER FOREVER! Älskar den mannen :')  melina hänkade på också <3 Nicolen har jag också vart med, min Thai och Malin Hasselmus. Mysiga brudar! Har bara tagit det skönt hittills, det behöver jag verkligen.

 
                                                          Blackan! minnen fyfan , första doppet på sommar'n!

Kommentarer
Postat av: Nicole

änglavingarna is the fucking shit

2007-12-21 @ 20:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0