bajsbrun

ursäktar mig Inte pga ingen uppdatering, måste tillägga att Uppptagen har jag varit denna helg.

mest vart med brudarna som alltid ; elin nicole malin emelie och julia, love you!

inget mer attt tillägga egentligen...dansen började idag. helt körd i kroppen men bra känns det, lite workout lixom.

märker att jag går ner en rad innan ja börjar skriva..känns som om ja börjar på en ny "del" av blogginlägget..börjar ha lite svenska här ju! men här blev de tre rader, så ni fattar vinkeln (som inte jag fattar när ja skrev så?!)

bajsbrun kasnke va lite att ta i, men brun är jag faktiskt! känns bra. Många kommentarer. "gå hem, neger" e väl den vanligaste (?)

nu e de nightynighty, tidig imorgon även fast ja börjar halv 10. ska vandra kyrkrundan eller liknande me melajna, vi som håller på att skapa en ny sund kropp (lilla jönssonligan citat)

Sängen väntar. Ciaooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0