fredag

kass blogg :) Blogg suger om man inte gillar det. och jag gillar det ibland, vilket innebär att ja skriver Ibland. Såååååå för att göra den mer humoristisk och inte så tråkig o seriöst(som vissa andras gör) tänkte ja göra ngt annat o typ lägga in roliga saker. Först ska ja byta namn, som ni märkt. Sen ska ja ut o leka o in å leka in allt. Fan va töntigt ja skriver nu men MADDAFAKKA ja bryr mig inte ja lever once och tänker leva varje dag som om de va min sista. Men de kommer inte hända för ja e dryg och dum i huvudet , jag tänker för mycket det spränger mitt huvud. aja , ska tipsa om en ROLIG film

NOT ANOTHER TEEN MOVIE
alltid lika rolig!!!!!!REKOMMENDERAS MED 5 AV 5 STJÄRNOR


(kommer självklart inte alltid skriva Roliga saker jag har mina Seriösa tillfällen men de e inte ett Idag tyvärr)

DAGENS LYSSNAR-ALLTID-PÅ-LÅT; typ min ON-THE-GO lista spelar upp allt ja vill höra. Love yah!

MWATILDA/////puss


Kommentarer
Postat av: ?

jag älskar dig. Men ibland är du förvirrande

2008-01-04 @ 18:03:40
URL: http://nicolet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0