fyfanförfredag!

för det första; gick dåligt som sagt på dansuppvisningen.

för det andra; elin hade inte so boken (inte ditt fel) så jag kommer behöva råplugga tills på onsdagen SO prov som jag inte kan något jävla ting utav.

för det tredje; gjorde lösnaglar. såg och kändes bra först , men helvete eller nu har redan 2 ramlat av.. bläää

& för det fjärde; vem har dödat sin egen data? MATILDA. han kan liggas i "koma" (för tillfället vara död) men ja tror inte att han kommer fungera igen. varför matilda...varför.  ÅÅhHHH HAR INGEN ÄCKEL DATA ANYMORE JA E DÖD.

...men om jag ska se de roliga idag.
sovmorgon!
haft ovanligt roligt med folket jag umgåts med idag! (människor som jag inte ofta har "så" kul med)
trött och jag kan gå och lägga mig när jag vill!
har iaf en bärbar som funkar! tur!

återkommer förmodligen Inte ikväll. Imorgon kanske. tack och adjö, korven e dö.

Kommentarer
Postat av: Elin

ÅÅH BERTOS

2008-01-18 @ 21:36:54
Postat av: inte nicole

viste inte att korvar kunde leva(!?)

2008-01-19 @ 11:19:54
URL: http://nicolet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0