muttriga Måndagar.........

idag började skolan! hade faktiskt saknat mina KKs (klasskamrater) och alla andra jag inte träffat på lovet! mjamja åkte till stan efter med elin , vi hittade faktiskt st erik gymnasiumet som vi skulle så nu vet ja o elin (da proooos) hur man kommer dit! dansuppvisning nästa måndag, ska bli jäfligt kul!!!

   ja e rätt cool ?


nee måste tillägga att ja verkligen gillar att spendera min Time tillsammans med Elin.
och alla andra brudar OFFCOURSE men elin va me mig idag vilket kändes bra o hon e jobbig ibland men sånt måste man ju stå ut med , ingen e ju perfekt!?!? (undantaget MOI , hehe) 

de ska bli kul å se va som händer imorgon... (only elin knows what i am talking about, o alla andra som tänker) 
skriver eller hör av mig.

Detta inlägg blev gansak seriöst! Told ya, ja e schizofren!!

LOVE


Kommentarer
Postat av: Elin

eeehh ee jaah jobbih?
dåee e due oxo dt..

2008-01-07 @ 18:34:00
Postat av: nicole

jag kan fatta om jhag inte fattar fel

2008-01-07 @ 20:19:43
Postat av: malin

jaaag fattar !!! klockren asså

2008-01-08 @ 16:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0