onda onsdag

vaknar 8 och känner ingen som helst ork i kroppen att kliva upp! Stannar kvar och säger till pappa mi att ja stannar hemma idag pga Kroppsont som ja inte pallar bära på hela jävla dagen. visst , jag är hemma. men vafan blir  de samma sak om min mamma e hemma? ne..hon ska alltid förstöra mina lugna dagar. jaaj..
kollade våra bästa år. e helt jävla confused dom e inne på "vem som e mördaren" FORTFARANDE!!! lixom hallå hur länge ska de hålla på. ja har hört att dom fortfarande spelar in..shit my ggod! min kusse följer de där snart tar livet slut ju! haha, sen kolla ja The war at home för er som e intresserade. de e fan de roligaste programmet! så jävla bäst. sen vänner å lite sånt skit..inte så kul egentligen men hade inget bättre och roligar för mig.(hade nyss bråkat me mamma om ni ville veta lixom!)

(kallar detta inlägg onda onsdag pga ; ONT I HELA KROPPEN SÅ DEN E OND!)

fick en kick igen .. ska verkligen klippa håret!  e så trött på all denna snebena o tjohej .. egentligen inte men ja vil lse hur ja ser ut i annat. annars e de ju bara å ändra , så trixi som ja kan va sometimes!(?)

imorgon blir de skola för min del. Kul faktiskt, har saknat mina fallows. (eller hur de stavas). ska till Väsby C efter med nicolan o handla ngt .. om ja får pengar vilket ja inte får för mina päron e BROKE på pegnar för tillfllet...pallar inte ndra mina stavfel framöver så de skippar ja. "skip" haha.

ska läsa andras bloggar nu. Pussdååw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0