samma dag om ett år skriver jag om förmodligen samma sak!

idag blev jag äldre! och de är en stoooooooooooooooooor skillnad från igår(!?)  15 bast i turn o ja känner mig störst, bäst o vackrare än aldrig förr. 15, ingen av mina "close friends" är sååååååååååå stor som ja!
började med en väckning kl tjugo över 6 ( jag vet , vad är det lixom?!?!) fick lite grejs o insåg att jag hade sovmorgon till tjugo över 9 men jag gick upp runt halv 8 å tog de lungt. Sedan bar de till skolan, melina kom till födelsedagsbarnet För vi fick åka liten silvrig, rund Limobil till skolan....NAT.
sen i skolan blev de några gratulationer till lilla Mig tacktack kära friends!


efter en (o)vanlig skoldag så bar de av till nnicole med elin o käka tårta av emelej o julia. Gooo vad en, vart hitta ni receptet?!?! hahah, sen åker jag hem och har fått en SURPRICE, MIN NYA RÖDA ÄLSKADE FUCKING MOBIL!!skoja om ja hoppade högt i taket. shit! lycka vid 3 ögonkastet (har ju haft den innan , twice) 

nej nu e de tråkigt tycker ja .. har lxom gått över gränsen lite känner jag. Återkommer, mina bönder. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0