Söndag Morgon

En söndag ingen annan lik! Vaknar i ett litet hus nära skogen, (NOTERA::: PÅ SKOGSVÄGEN)  me malin hasselmus ( NOTERA:::HASSELMUSAR TRIVS I SKOGEN) men aa nu anklagas ja för att inte ha ngt liv?ja menar vad har jag om jag inte har ngt liv? :S :S:S:S menmen skain o fixa mig snart sen vikingasen dans sen hem o sova tills skolan börjar sen ska ja till stan o leta efter st erik skolan haha undra hur de går :D ringer väl ullisgullis om de går för svårt. undra vilka som följer med ... aja ett mysterium sm ska redas ut!! (nu tog låten på elin press slut så nu hör man att ja skriver på tangenterna, de va BECAUSE OF YOU för ert intresse.)

pallante mer, ska in på ngns pa å hacka. pöss

(JAG HAR ALDRIG BILDER VILKET BETYDER ATT JA INTE HAR EN KAMERA; VILKETJ A SKA SÄGA JAG HAR EN KAMERA MEN PALLANTE LÄGGA IN BILDER FÖR DE E DRYGT)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du är sjuk syrran

2008-01-06 @ 12:11:27
URL: http://allasamanda.blogg.se
Postat av: nicole

ohja

2008-01-06 @ 13:49:04
Postat av: amanda

det där har inte jag skrivit. hahahahha

2008-01-08 @ 13:49:42
URL: http://allasamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0