söndag

Är det bara inbillning eller är det nu när det är försent jag inser att jag verkligen tycker om dig? är jag desperat? vad är jag? kär? nej..det går inte. jag va helt enkelt för sent ute. eller? har jag fortfarande en chans? finns tusentals obesvarade frågor i min hjärna just nu. angående allt.  en e en som ja har svar på , varför skriver jag blog?

- känner mig lite skrivsugen ibland o då e de perfa me en ju. funtar på att byta namn..kan man det? måste kanske göra om. ääh palla.


dagen såg liknande ut , lite små irriterad överallt men de e ju alla sometimes. kollade matcher i vikinga å sen en i ishallen. kul , sen kom ja hem o duschade sen kom emelie till mig å vi gjorde inte "någon som helst nytta" (ohyes, björn citat!)   IMORGON ÄR EN ANNAN DAG!


imorgon e de dansuppvisning, ska dra från skolan tidigare än alla andra. Skönt! sen klockan 6 är det uppvisning på st erik, som jag sett framemot i nästan ett halvår. sen kommer mina vänner o kollar o åker hem med dom sedan, undra hur de blir . HOPPASS ja inte ramlar av scenen lixom...de kan hända scenen e hal mina vänner o ovänner! -

 This is Me and my Family. Love ya'll!


tänkte inte skriva mer..än att detta blev ett av mina lite seriösare inlägg och att ja kollar ngn film på 3an som ja ska se sen ska jag Sova och upp tidigt imorgon! En full dag ´ligger och väntar på mig. See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0