tisdag

dagarna blir bara jobbigare och tyngre för min del! kasnke är slutet snart? hah, nej inte alls. har knappt börjat mitt liv. livet börjar den 23 januari i år. MATILDA GOES BYXMYNDIG = EN HEL DEL SAKER SOM HÄNDER JU. ni kan ju själva tänka ut va som händer.  aja, kom hem för 2 dryga timmar sen. har haft dansuppvisning på st erik skolan.. som jag hade igår också. det gick bra, nåra små fel men who da facking cares?!?!? aja sen bar de hem jag har huvudvärk och ont i hela jävla kroppen, funderar på attt stanna hemma imorgon.. om mamma tillåter dvs. 

funtar på att snagga håret. (snagga för mig = klippa. inte raka av hela huvudets hårväxt!) en sån här gullig ovanlig frisyr..only my friends knows how i am gonna do it(?!) det händer förmodligen på sportlovet. och på sportlovet fick jag nyss reda på att min kära mor och amandis typ fakstiskt ska till USA!!!! ja e lite avis som ja kan vara, men om man får sin födelsedagspresent av syrrahhhn, blir alltid nnåge bra ting där.

(PAUS ATT PRATA ME MAMMA SOM E DUM)


prata nyss me mor´och hon e lika dryg som alltid o ja får ju inte va hemma imorgon..egentligen borde jag förutsett det eftersom h on är som hhon är, men VAFAN hon känner inte min PAIN i min hela jävla kropp! aja...life goes on.


inget mer att tillägga gott (&äckligt) folk...
but i'll be back! i promise..

Kommentarer
Postat av: you dont know who i am

yeah the life will start. And i feel for you and your pain in your hole body, yes i know i am bad on english, but i trie so hard i can, yes i really do love you too oh its rimmade

2008-01-15 @ 20:36:02
URL: http://nicolet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0