tainted love

förlåt för no uppdating, men damen har vart upptagen..med inget jävla ting. börjar känna att jag verkligen lever! Sommarlov på tisdag, är inte redo rikgitg..ångest över what to wear. men men något gulligt i stil till mig! Yummie!
nicole tog nyss sitt pick och pack och drog, har också hunnit med att göra 2 prov på connys idag. ska göra slutprovet eller va de heter imorgon bitti, måste klara måste klara måste klara! annars........ aja. annars blir de fredag istället :)

bortsett från all denna tråkiga hets sååå insåg jag att om 7 veckor är jag i spain. with my espanola family. eller va man säger. jag kan inte säga annat än att jag längtar! EMELUUUUUUUE :D

men eftersom vänner är på tv & min hy ska ompysslas måste jag faktiskt lägga ner för idag... återkommer

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0