Helgen jaoo

i fredags sov jag hos p3lin med nnicolen :) Mysigt i så stor säng! hiihih, sen vaknade jag.. va tvungen att dra sen sågs vi igen och kollade melodifestivalen hos p3lin :) malin kom, sen så slutade dagen i sängen hos malin. Hade saknat dig baby <3 Vaknade och tog en prominix till Moi för att hämta lite saker sen tillbaka till malin och sen kom elin och nicole o julia o vi gjorde lite kuliga saker... ;D sen bar de av till julia, åt piggelin sen till bussen igen till vikingao kolla tjejernas match :) de gick bra men de gick inte bra ändå..hehe. Saknade Emelie kom och hon skjussade hem mig , snackade me henne och sen va hon tvungen attt dra. Saknat dig också! Sen duschade jag, och nu sitter ajg här. Ikväll blir det parlamentet och hide and seek. SCCARYY!

I'd bleed my heart out to show that i wont let go!

Kommentarer
Postat av: E

With me (8)

2008-03-17 @ 20:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0