ingen vanlig torsdag

vaknade upp, trött som vanligt. Men ovanligt mycket mer trött än vanligt.(confusing)
Går till skolan, har tråkigt och dagen går saaaaakta.. Sakta men säkert slutar jag! Drar till malin och slår in anna schteklunds fina tröja, lite onödigt mycket inslagning kasnke?! Sen drar vi till anna, käkar tårta och kollar hundtricket! sen går vi till kinaresturang o käkar lite smått.. (smått?! jag åt upp allt. Malin hälften. Anna en fjärdedel. Liten magsäck kallas det!) GRATTIS ANNA SÖTNOS!

Denna månad verkar vara full av födelsedagar! Imorgon blir Emelie Järvenpää, Min Spanien Kvinna 15 Bast! Hon ska få en söt sak av oss tjejer. Det får du dock lite senare, vi måste fixa lite ... men du får den snarast!

(jag vet inte vad jag vill....)

http://ruly.diinoweb.com/files/Toppen-16Feels.mp3 låten får mig att tänka på en speciell person. texten är äckligt exakt..

Sovdags tror jag .. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0