mondayyy

vaknar halv 7 går uppp som e ovanligt sen är jag klar kvart över sju. Hallå!? Kvart över sju! jag som brukar gå upp i sista sekunden men idag blev det lite tidigare... kom till skolan och va där och hade allmänt BOORING sen drog ja melina o danielle ner till centrum o melina shoppa hårfärg, sen tog ja o melina bussen till konfan och mötte upp elin och emma :) hade konfa, kollade tråkig film och sen bar de av direkt till dansen. Kom hem flr en timme sen typ och nu ska jag sova tror jag.. utvecklingsamtal imorgon men ajg är inte nervös som ja brukar..hah därför kommerja nog få lite mer skäll än vanligt.. klockan 9 iallfall, istllet för klockan 8.. sen har jag matteprov direkt efter. Skoja inte, det måste gå bra! Nej nu väntar sängen som jag sitter i att bli bäddad med Mig i den, SEE YOOUU

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0