dancing gueen Yahh

kom nyss ut ur duschen efter att jag ätit efter att jag varit på dansuppvisning,genrep. gick pretty good för min del i hope,några fel men inga av mina icke-dansande-vänner märkte ju något =D sköna fisken! Nej nu är det bara uppvisining på söndag, sen är allt slut...buhu.

Idag var det fotbollsturnering. det gick väl...bra eller ja vet inte för jag spelade inte Hah, skolkade dock för att kolla på matcherna senare, men de sket manj u. bara kolla på jävla massa fimler & leka lekar vem pallar? idag var det nog förresten årets hittills varmaste dag. jag dog i svarta mjukisar och var all wet när ja kom hem! men usch...

men tanke på annat är det helg nu.känns asbra! men nu ska jag låta håret mitt blöta (?hah) torka & sen ska jag krypa till kojs! hoppas eran da va lyckad, min va.

jag älskar Alla mina Vänner och ni vet vilka ni är!

Kommentarer
Postat av: anonym idiot

en anonym idiot hälsar från världen på biblioteket.
här är det fest på riktigt

2008-05-31 @ 12:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0