EMG är gift med Per Ohlsson. vad blir det? emo

Har gjort i mitt liv:
blivit kär.
blivit dumpad.
blivit kär igen.
blivit dumpad igen.

så du kan ju tänka dig in i min position och känna all smärta på samma gång som du egentligen inte ska känna den. du vet känslan när man vet att något kommer hända & så händer det. något hemskt. för det lyckliga existerar ju inte i mitt liv...

Tänker göra med mitt liv:
kasnke lite att ta i med fingrar och tangenter Men nu känner jag för att dö. ksnke inte imorgon ,men just nu. ingen utom du kan få mig känna mig bättre. du behöver inte förklara. bara säga något.. Men jag tänker såhär. allt blir ju bara lättare om jag försvinner från det här. pallar inte gå igenom det här 1 jävla år till, jag pallar inte. jag hatar alla komplicerade människor som ska försvåra allt. det är precis vad vissa gör. men ingen bryr sig. ingen är värd det. hatar allt. skiter i alla. ska bara försvinna för ett tag...

jodå, ni skulle förlåta mig med tiden. tro mig




Kommentarer
Postat av: Anonym

NEEEEEEJ jagf skulle aldrig förlåta dig ALDRIG

2008-05-04 @ 20:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0