en kortläst lista

Brukar du komma i tid: Klockan är min bästa vän?! Så, ja
Vad hade du i din mun senast: Cola
När mår du bra: När vakna med the voice horoskopet säger att jag mår bra. haha nää ALLTID
När blev du fotad senast: Idag av mig själv
Hur känner du dig nu: Sliten i skiten
Kan du laga mat: klart jag kan! med dessa vackra händer jag har kan jag göra allt
Vad pluggar du: grundskola eller vadå?
Vad tycker du om fötter: USCH
Är du smart: kan om jag vill liksom
Är du aktiv i skolan: när jag vet att jag måste
Vad saknar du: en hel del
När och varför grät du senast: säger bara 2 ord Joel Asplund
Var det pinsamt att svara på det: Nej?
Hade du en bra kväll igår: superduper! men ja har bättre
Din favoritdryck på morgonen: glas med KALLASTE vatten från hälsokällarna
Är du nöjd med ditt liv: Aa super nöjd
Vad vill du jobba som: Cool brud
Har du tråkigt just nu: Jaaaa,  elin och nicole är här :(
Vad gör livet värt att leva:  allt
Vad i livet ångrar du: dom chanserna jag inte tog
Är du musikalisk: absolutlyy
Vad lyssnar du på för musik: allt mellan himmel och fot
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Bäst
Är du bortskämd: nej men jag skämmer  bort mig själv ibland:)
Är du trött: när jag är trött, ja
Vad gör du imorgon: vaknar går upp sminkar mig klär på mig äter KLAR

Din första

Operation Aldrig.
Första piercingen Öronen.
Första bästa vän Många
Första priset Kommer inte ihåg..så mångar har jag!
Första sporten du började på dans
Första husdjuret pippifågel
Första semestern Danmark
Första konserten  Allsång?
Första kärleken Joel asplund

Favoriter:
Filmer hundtricket YOUKNOWTHEREST
Tvprogram Gossip, DH, myggan
Kroppsdel Ansikte
Sport dans
Plagg fin tröja
Skola ek.illa
Bok mina hemligheter

Just nu:
Äter du på tungan
Dricker du  ne men känner suget på cola
Ska du skriva färdigt denna lista
Lyssnar du på pling plong
Väntar du på jag ska bli färdig med denna lista
Tittar du på Datan ju (vacker lilla grå vännen)
Har på du på dig mjukisar, linne

Vad du föredrar(motsatta könet):
Läppar eller ögon Ögon
Kramar eller kyssar Både och
Kortare eller längre Längre
Snygg mage eller snygga armar armar? nat MAGEN
Busig eller lydig Bus

Har du någonsin:
Kysst en främling naj
Brutit ett ben  neeee
Rymt hemifrån  om de räknas när man va 5 och sur på moa, aa
Röntgats Aaa
Krossat någons hjärta tror det
Nobbat någon (som haft känslor för dig) såklart
Gråtit när någon dött Klart man har

Tror du på:
Gud klart man ber ibland
Mirakel
Aliens om emelies moppe räknas
Magi
Himlen jag ser den varje dag JAA
Tomten haha nej
Sex på första träffen haha aaaaaaaaaaaaa
Kyssas på första träffen Yeppp
Änglar jag är ju en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0