Headline-----

nej, jag ändrar inte åsikt om karma. just nu tror jag verkligen inte på det. schizofreniteten kasnke börjar locka? men vafaaaaaan får jag tillbaka om jag gör något bra.. pallante gå in på detaljer. aja idag ska jag vara glad, åt trots allt en gudomlig ananas!

gårdagen gick åt hemma städandes & sen till väsby. fick med mig skor & tröja hem, lägger in imrogon eller någon annan dag!

Dagen började med en ring signal - that girl & blir alltid lika glad när jag hör den. sen bar det av till skolan göra engelska prov sen hem, men de blev till stoppet med brudarna och loda haha vettefan varför dom åkte dit men jag kan ju följa med när inget annat lockar sen kommer jag hem till melina och äter upp hennes kök sen går jag hem och gör inget som helst nytta. nu kollar jag what about brian.. kul liv. Aaa men simpsons va roligt idag, basket match - free lotion. hahhah jag garvade så fult att moa frågade va de va , så fult va de :O men iallefall så känns det konstigt för jag har INGET att göra idag.. ska väl ta det lugnt för ikväll är det tv all night och imorgon om det blir skola så är det orientering...kommer börja gråta..nää ingen jävla chicken. det är moa i familjen. men nu kallar min hund som ett gnällande JAGVETINTEVADJAGSKASKRIVA så ska slänga henne i väggen. nej  inte alls, ska gosa ner mig med henne i hennes fårpäls och bara känna att jag är frisk!

(märkte att ovanstående text är lite komplicerad  men..thats life!)

"Bad aldrig om uppmärksamhet... vill ju bara visa vem jag är fan!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0