i believe in karma

Du är skapad i original och behöver inte passa i andras mallar.

gör man något bra för far får man något bra tillbaka..som en mopedidosh! WEY! En liten rackare, känns lite smått till skillnad från emelie och malins, men jag gillar smått! smått kan bara bli större :) eller bara stanna kvar till växten..
Känner att allt är lite fullspäckat nu fram till juni, massa dans & konfa och mina sista 2 prov så efter 1 juni ska jag luta mig tillbaka och känna att jag lever! Oj vad jag känner nu alltså i am alive!
Men nu ska jag ta fram engelska böckerna igen och proppa in lite fakta om vad amerikanerna faktiskt visste före alla andra..men snark, sen ska jag proppa i mig något lite mer materiellt, Ananas och Melon som far köpte, oj vad jag tror på karma!

Ikväll klockan 20.00-22.00 ser vi på GG & DH på 5an..och medans alla dessa onödiga pauser,
så sappar vi över till 6an för där sänder man white chicks såhär på tisdagskvällen..
WHAT A BEAUTIFUL CHOCOLATE MAN!

P
LUGGINATION IN THE NATION.
I HAVE MISSED GG. XOXO moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0