i just wanna stay under the covers with You

egentligen ska ja sova men min säng är inte färdig tyvärr :) känner mig inte taggad.. för ja har ju lite sovmorgon imorgon så går uppp lite tidigare ändå och lodar runt för de e så skönt :D hahah jag kom fram till en sak idag som jag tänkt på flera gånger, shit vad läskig jag är när jag är sur. :S shit skulle inte vilja va vän med mig själv. men som tur är (hoppas jag) händer det inte ofta.. för ja är mestadels GLad åt detta vackra liv vi lever i :) jag är unik & jag är bäst så varför klaga? PRECISSSSSS!   För bra självkänsla kan medföra något dåligt men va fan gör de :) ja älskar mig själv så  mycket så jag älskar alla andra och de e så de ska va enligt någon sida ja såg idag.. knas men ja ja älskar alla varelser ja ser något bra i alla tror ja ja ja menar nu blev de ganska personligt så ska lägga ner nu! men PEACE LOVE AND UNDERSTANDING!




JAG ÄLSKAR ATT DANSA

Kommentarer
Postat av: Jessica

allt bra? :)

2008-05-26 @ 23:24:06
URL: http://plastiquefashion.blogg.se/
Postat av: Dorna

matilda är alltid glad!! fotsätt med det..
gud vad läskigt.. tänkte också skriva pease love and understanding under mitt inlägg igår... :D
när man slår våra klocka huvud ihop kan ingen stoppa oss.. inte ens kapten filing!!!!

2008-05-27 @ 15:35:44
URL: http://dornas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0