ibland får man oväntade samtal på morgonen!

erfter en lite random helg är jag taggad för ny skolvecka! knas va?! men jag känner mig lite fri från prov och nästan klar med allt, tror jag nu, för tillfället, för minuten liksom..men snart kommer ångest. men tänk inte fram tänk stillastående!

fått lite färg på kroppen av våran egen UVstrålare - solen! heter de de?! vet inte.. eftersom jag fråga. men jag känner mig lite stekt och lite voozy för mina vänner & ovänner, ligg aldrig i solen utan en vattenflaska. i did med nicole (ännu mer problemo!) och har nu den huvudvärk man aldrig har.. jobbigt läge men snart är studsis uppe då blir de väl ner till syster + andra o hoppa bort lite extra saltat smör. nog om detta, kan ni någonting om F.H. Burnett?! En författare som skrev klassikern En Liten Prinsessa?! Shit har "idetorka" (fast jag inte visste ngt innan men STILL;) och kan inget! måste snacka me mirriYamii imorgon.. hon kasnke vet mer än jag. tror det är mer rimligt! tack! då va de avklarat. är ganska otrevlig idag ... känner jag.. men dont be afraid jag har mina dagar denna är bara denna. men annars har allt gått fint! garderoben blev lite fylld av nytvättade kläder (Woolite) hahaha inte alls. slå en pling, jag har förmodligen dötrist.

Ciao Fellows,
nu ska jag ut och powerwalka i min nya jocydress!
o köpa en glass i en take-away mugg samtidigt som jag träffar en Brat. Puss på kinden ggr 2


ni förstår.... me understandable if i am missed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0