Inget står emot en oemotståndlig dag som denna dag




visst, blogg är roande, nicole. därför skriver jag. PA är liksom snart sooo laaast yeear..elller inte? Gillar pa. man får veta mycket där. ffjortisplace men just as mycket fjortis som alla andra places! men jag är fjortis så ja platsar där!

någorlunda kallt idag kanske? Njae..mestadels skönt med tanke på matte provet som gick galanto...  me hope.
får veta imorgon förhoppningsvis, sen på kvällen är det något som händer vilket jag inte vet vad! men men spontant får väl förklara kvällningen? ..

känner mig seg i fingrarna. men ikväll ska jag gosa ner mig i täcket och lägga ögonen på Smutsiga Sexiga Pengar. looking forward! men innan blir det dusch...looking more forward! Och malin dissa mig på solning idag, *hårddissad* så de blir väl imorgonbitti? hahaha nääääääää juuuust kiddding. men nu ska jag tagga till pa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0