nu, en tyst minut för alla som dog för mig

så. den tysta minuten avklarad. kändes bra faktiskt..ovanigt bra. iaf, back to basic. dagens skoldag lunkade på & snabbt som kvicka vinden var vi i kyrkan och käkade. sen dans. sen hem & duschade och nu sitter jag här. borde faktiskt sova, ska upp tidigt imorgon till brunos och få lite UV strålar på kroppen, sen börjar jag inte förns halv 10. menmen kan väl sova vidare in the solarium :)

Jag gillar tanken. jag gillar verkligen tanken att jag nästan är helt säker att jag har kommit över dig. att du inte längre finns där inne och skär på hjärtat, att du inte längre finns där för mig så som det behövs. jag är glad att du är som du är, du hjälper mig bara lite extra på vägen. du har alltid varit dig själv, men aldrig kunde jag ana att du va så bra på att vara någon annan än dig själv. kan du inte föralltid vara så? nej. människor kan inte förändras. men vissa kan förbättras. men, nej, inte sånna som du. men jag vet att det finns en annan prins för mig där ute, och jag ska finna honom. tack för det du lärt mig, för det är en hel del!

Jag tycker att...dagens...höö.....Ros...går till mig själv. känner mig förtjänad en sån. vetteffan varför den slängdes in, men ja tycker om rosor :) som rosor gillar mig. men nu ska ja tagga till andra underhållningsmetoder:) höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0