out of sight, out of mind

min dag gick åt skola & romeo och julia.. BUHU vill se färdigt den nu känns som att jag kommer gå och köpa filmjäveln snart...mi love! Sen slutade vi, tog en prommis hem och drack cola och here i am! Dans klockan 6-9 och nu är mina kära vänner på väg till grönan, åk tilt åt mig snälla, nej juste ingen vååågar ju..haha jodå. inte bara jag som har stake i mig av dessa underbara skapelser. idag fick jag ´y emeloj veta att spainmorsan (till mig) har köpt abtronic eller va de heter = SKÖNT :D kasnke beach 08 dådå?!:) Känns... bra! nu är det friday night lights på tv. inte för att ja kollar..men jaja. ska lägga in nåra sköna bilder sen på allt mellan himmel och jord som jag känner att de behövs, ja har ju trots allt en tråkig blogg om man ser på alla andra som alltid har bilder..vilket jävla ämne att ta upp. Nog om det, snart ska jag powernapa. Wow!              allt är perfekt. låt det förbli så också :)

image48

bild 1 - vem fan e snyggingen?!
bild 2 - jag och thorson langar skönaste
bild 3 - bara för att jag hatar dig :')
bild 4 - vad jag inhandlade den 25 maj + ett vitt linne

Mjjjjaaa tror de va allt.. men om vi säger såhär.....äsch. 12 points go to ... sweden!
she's so dangerous

Kommentarer
Postat av: Dorna

angelica (bild 3) fyller år idag.. gratta henne :D

2008-05-26 @ 14:39:34
URL: http://dornas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0