Sick and tired

om man bortser från sura föräldrar, ägg i håret & snart-sjuk-på-riktigt känsla så gick dagen galant! Skola, konfa och dans. Lite segt för man har ju så mycket nu, men sen är allt över! Förövrigt måste jag egentligen plugga engelska nu, men jag ve inte om jag blir hemma imorgon från skolan och ska plugga engelska..tror det blir så. Papi blir nog gladare då också^^jag som nästan skrek för att ja inte först fick gå till skolan. men fan va tråkigt man har hemma & pappa och amanda va hemma så då pallar jag inte, kan ju lika gärna ha roligt och träffa kompisar!? OCH ta vara på tiden med melina i plugget den jäveln är 100 på att byta skola nu..tråkigt kommer de bli :(

& jag fick g+ på so "provet/förhöret". Sen blir det att läsa 15 sidor till ett öppenboksprov, WEY!
Nu ska jag gå och göra annat. som att äta en potatissallad macka som mor min nyss gjorde, tack mami


Men vi kan ju inte glömma det viktigaste, GRATTIS ELIN KOSTIAINEN, 15 ÅR IDAG. ÄLSKAR DIG:)

Kommentarer
Postat av: E

Det viktigaste, de kan jag hålla med om ;p
Haha nej men tack ännu en gång älskade!

2008-05-19 @ 22:06:53
URL: http://elinko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0