vad har småttingarna att erbjuda?

ouufff matilda is impressed! Småttingar som langar fetaste breaking, me like. Så söta! :') men dålig start fick man på dagen... let me entertain you with it.

vaknar, trött. funtar på att vara hemma iallfall? nej. tråkigt. Går upp i hets och fixar mig klar, går tillskolan. VÄL i skolan har jag sovmorgon till 9 for jag höra, så där sitter man med alexander agathangelou och gör ingen som helsdt nytta :O sen börjar man, kollar romeo och julett sen har vi matte ute i korridoren som då inte blev någon matte. sen får jag sluta. jag menar då oooorkar jag inte gå hem så ja stannar till halv 3 , går hem till malin hassel äter mat sen till dansen. Och där blev jag gla:) fascinerad eller hur de stavas. ja älskar dans! synd att det är slut nu bara :( .. men i helgen blir det uppvisning. helgen efter det också. jag känner mig glad!

KONFA på lördag. vad gör man? aaa lutar sig tillbaka och känner att man lever... jao that's my thang.  men nu är min grej attt gå upp och lägga mig..som vanligt har moa tagit datan men först till kvarn & ja e ingen datan00b. nat. hah.
men nu kallar min säng ... oj vad den saknar mig! gonatt sverige


(FÖRESTÄLL DIG EN ROLIG BILD. TYP PÅ MOA SOM GÖR NERSKJUT PÅ AMANDA..)
Funny :) ja ser detta just nu

Kommentarer
Postat av: Dorna

bara för att pröva på det här med bloggandet har jag startat eget!:D

2008-05-23 @ 17:59:54
URL: http://dornas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0