JULLOV nat

nääää ja får ju jullov om 4 dagar men tursomhaverbarnenkär så är det helg 2 utav dagarna:) och en skoldag. Sen en dag med massa shower eller vaman kan kalla dej seeeeeeepeee...
Idag ska jag föralldel till Das Stockholmas med JuliaJULIAjuliaJuLiaAAA! ja döööööööööör sååå nervööööös.... seeen de e minijulAfton utan kalleanka och kan du vissla johanna dock...bläääää men de ska bli myyyws på hööwg nivwwwååå! har en present för 97 kronor. ska man lägga ner 3 kronor till så folk blir nöjda kanske?????? nä. Går till tuggummiautomat. Nu ska jag svara på elin kostiainens sms och jag ska sminka mig yey för det är FEST!

Detta var nog de mest ..någonting..inlägget på länge. Don't you thinkilinki?


Kommentarer
Postat av: Angelica din gamla klass

du börjar låta som Flanders i Simpsons :P

2009-12-19 @ 10:17:56
URL: http://rappikafti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0