Things are looking up

har haft the (e:et ska sägas som ett i typ) most awesome weekend :D helt jävla sjukt najs å allt, ja e supernöjd :D I fredags hela dagen var det luciavakande aaaalll day long :) mysigt med stearin i håret för mig som lucia dom 2 sista gångerna men de va vääärt :D roolliigggtt. Sen dagen efter (lördag ...) gick jag upp klockan 4 för att fixa iordning och få skjuts av papi till kryssningsbåten:D Hämtade upp grabbarna grus på vägen och vi kom fram och de va najs. Vi fick egen hytt och det va najs. Vi fick en dans gjord och hänga i lite mer vip konferens-hej-jag-jobbar ställen. Det var NAJS. Mindre najs kan vi ju ge till maaaten jag är så sjukt besviken :( :( :( :( :( aaahhh ja åt inte någonting nästan....vad i HeLvEtE??!!!) nejmen det där var verkligen inte så lockande som jag hoppats. Hade sjukt höga förhoppningar though..men aja. Vi sjöng o dansa hela nattten seeeen vi går till hytteeeen o chilla galet o de va süper naiiiiizz! somnade vid 5 och vaknade 6 av att en städare kommer in (andra gången, jag troddde jag hade drömt det den första gången^^) och säger att vi är framme i stockholm. Avstigning nuuuuu(finsk dialekt). Kom hem kvart över 8 imorse efter en fet prominix till ropsten o sen åkte vi hem...jag som va så piggg.. det försvinner nu när ja häckar framför databurken och jag kommer ju knappast kunna plugga matte då kommer ja ju slockna...ganska synd faktiskt ... :P MEN 5 AV 5 TOASTERS! JAG HADE KUL!

                                        skulle du vilja få mig i en present under granen?


 meeen nu sitter jag här nu o lyssnar PaARamOre :D
HONESTLY CAN YOU BELIEVE WE CROSSED THE WORLD WHILE IT'S ASLEEP. I'D NEVER TRADE IT IN CAUSE I'VE ALWAYS WANTED THIS AND, IT'S NOT A DREAM ANYMORE!! OHNOOOOOOOOO IT'S NOT A DREAM ANYMORE, IT'S WORTH FIGHTING FOR! gah musik det är som julkulorna på julgranen. Fulländar liksom :)

Nu ska jag äta frullebulle o plugggga...tråkigt som fan. Kasnke ta en prominix med mollsan också för att få lufitsh..najsisj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0