A Smooooooth Criminal

Färdig och klipppt!! Elin och jag virrade inte bort oss på mariatorget utan vi hittade dit påengång :D Hann också skänka pengar till hudplantering, köpa äppelkakor juice marabou  occh KLIPPA OSS :D vi kom 1,15h innan vi skulle , vilket va tur, för vi stog inte på listan och vi kom tidigare och då hade dom tid så ...lyckans dag. NÖJDA blev vi också. Bilder kommer hääääära:


jag innan...lite snett förnurligt förundrande


elin in action. Jag började efter henne, och blev klar före! Tecken på hennes tjockare hår..
eller en more slow working frisör..


Skänka pengar är bra! Något att skriva i min självkänsla bok ikväll, bra gjort matilda!


(elin JA, tanten i bak på din bild...de va hon som klagade på dig...tror jag?!?!
hahaha har fått grymmmmaste när hon äter en typ macka..du ska se)

DET HÄR VAR JU..... ROLIGT!


Kommentarer
Postat av: aj

vart klippte du deej? :O <34<3<3<3<3<tretreter

2009-09-27 @ 00:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0