ABBOW DU BLÖDER...!!

Sen fastnade man här! Var ju ett tag sen jag skrev, meeeen det va också ett tag sen jag va hemma kan jag ju säga. Man kan nog säga att jag har ett andra hem, Sollentuna. Danshusets kök, saknas bara en säng där sen är jag fast. Bor i lyckans hus liksom, maten finns och danslokalerna. Nära till skola & livet är fulländat....men nej, Bärsta (?) är my place to be. Love MärstaBärsta.

IMORGON JA. IMORGON RYKER DET. IMORGON RYKER HÅRET. Vi kommer då alltså gå från det häääär:
 


Till det här kasnke...:

SÅÅÅ FINT!
Eller näää... varför nte till det hääär....?


VILKEN RÖSTAR DU PÅ?
För som sagt, imorgon ryker det....så de ryker om det


Kommentarer
Postat av: ankan

klipp dig inte för fan

2009-09-23 @ 17:04:30
Postat av: Anonym

den sista, skit fin... men kanske lite mörkare :)

2009-09-24 @ 20:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0