Beat it

Efter en noshopping runda i kista galleria så är jag nu hemma! Begav mig till jullanbullan efter o kolla lite GA, chilla och fixade naglarna. Fyfan vad jobbigt att skriva...haha! men ag får vänja mig...yeah.

Vet inte vad som fört mitt bankkort i tankarna, men det vääägrar arbeta med mig just nu. Strejkar liksom. Vägrar ge mig pengar när jag behöver...hatar bankkort. Ska bryta mitt eller använda som pricktavla, för jag är in need of a new one..men banken, jag möter er imorgon.

Imorgon folks, är jag LEDIG! Ska sova, vakna, gå upp...(vanlig rutin, i swear) sen ska jag ta mitt pick och pack till arlanda gymnasiet och hälsa på min gamle klassmate Dorama Ahmani. I miss her. Imorgon ska vi ta ikapp allt vi missat & vi ska luncha...får se hur arlandas lunch är!  E X C I T E D .. pizza salladen?
Nu har jag somsagt kommit hem och ska nog tvätta ansiktet & snart go 2 bed. Lång dag imorgon, måste plugga också!

- MINST  läsa 50 sidor i engelska.
- Börja på spanskan...
- Skjuta mig själv
- Levande begraven
& med dessa ord säger jag Godnatt Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0