Bombastic Love

 Tillbaka från ingenting :) Lonelynessssss bloggen har känt sig lite lonely i know. Men skolan idag va lång och idiotiskt jobbig, kollade film i slutet på dagen på resurstiden och de va bara P A I N.  Somnade lite när
lydia frågar; vadå vad hände nu då matilda?
Jag: eeh va?
lydia: haha inget..
Jag: *förvirrad och skrattar halvt*
        .....men folk dog, och alla hade bläck på ena fingret. Vissa brändes. Ja hängde med till 64 % Exakt!


Ja alltså, jag har börjat Rudbeck Musikklass. Känns helt sjukt bra! :) Nytt folk och najs folk och najs skola, NAJS MAT (!!!) och aa allt e najs! Inklusive min och elins mms bloggning som vi kan kalla det...(Y) TUMMEN UPP!

En annan tumme upp ; PLAYA DEL SOL NÄSTA SÖNDAG, 27 SEPTEMBER. Folk detta är det lyckligaste på länge. Om man bortser alla gånger vi har NKA och man ser Tobias ...*dreglar*

Elin; vad sägs om trollhår? Gillar vi de? Nee? GONE AND AWAY , ASAP!!!!!

Blir lite bättre med uppdateringen snart. Har ju en framtid som Bloggerska (Y)


Ser lite annorlundare ut nu dock..:Gröna tröjor, minus dom två Bästa tjejerna + en amatör brud..
hopppas hon gör bra ifrån sig. Höga krav på na!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0