Cocosbjörnen vill ha en kram

MEN BLIR MAN INTE BARA SÅ LYCKLIG NÄR MAN SKA SKRIVA ETT LYCKLIGT INLÄGG HÄR PÅ BLOGG.SE, OCH  PÅ FÖRSTA SIDAN SER MAN DET LYCKLIGA MAN SKULLE SKRIVA OM :D
(Bildens mening: Pricken mitt i bilden, Prickade Mitt i HJÄRTAT om ingen fattade...någon?)

Ajasägeråde!! Lyckans Ost ikväll alltså. Nu efteråt inser man hur mycket kuuul det äääär jag älskar min humor!!
många andra verkade också spana in...asså shit. Varje söndagkväll säger jag bara! Ojojja!!

Imorgon kommer jag inte hem förns klockan halv 11på kvälllen å då ska de sovas på en gång..
nu ska jag också sova:) St erik imorgon och rudbeck redovisning..ajaj.
MEN jag somnar inatt med ett leende på läpparna. NU FÅR SÖNDAGARNA VARA FOREVER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0