Godkväller, damer och herrar!

Har duschat mig frääääsch och valt kläder. Nu återstår bara håret ska bli torrt, sen är sängen my place to be. Imorgon fredag har vi musik första dag halvan YES, sen spanska och naturkunskap. Simpelt, skön dag! Sen bär det av till Ingemar (?) och öva på låten, sen ska jag till friiiiiidaaaa på tjejmiddag och sen vet jag inte om ja ska på reunion eller ej.kvällens humör får avgöra helt enkelt! Ja som ni ser är dagen gaanska smockad. Men jag gillar att stressa..it's like oxygen...eh..

MEN sovmorgonen imorgon blir najs! inte för att jag sover längre, men jag får mer tid på mig och slipper stressa..(vänta lite nu ?? dubbelmoral..?)


mjaa du bellan... det är nog på tiden att du införskaffar dig en ny mobili.. Den är underbar
och kostar endast 2069 svenska riksdaler på netonnet! Mitt ute i ingenstans!
 Dagispengarna kan du slänga på den kasnke..?

Och med detta säger jag Godnatt Sverige & hoppas på perfekt väder imorgon


Kommentarer
Postat av: isabelle

inte okej matilda, inte okej :)

2009-09-18 @ 10:54:28
URL: http://isablles.blogg.se/
Postat av: isabelle

nu menade jag bilden :), hehe, mamma och pappa får ta och slänga några hunkar på en mobil i new york, det är dom värde eftersom jag ej är välkommen att följa med ;)

2009-09-18 @ 15:48:05
Postat av: Matilda The Awesome

EXAAKT! haha bilden är inte okej...nejnej xD

2009-09-19 @ 19:33:51
URL: http://ematildag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0