Hej hurf gammel smurf

Efter en lååång dag så är jag nöjd med min insats dagen i ära!  Har gjort mina engelska uppsatser klart & nu ska jag bara veta vad ja ska säga imorgon på svenskan...kommer bli bra alltihop! TJOHOSAN!
IDag va vi i skolan 2 lektioner & sen åkte vi naturhistoriska museet på resurstiden. De va Najs Och jag ska läättt snart på cosmonova!!! Livet under vatten e ju typ sååå intressant! Älskar hajar och fiskar ..eller asså aa havet på stor skärm. Kan inte bli bättre!
kom hem för kasnke 45 minuter sen...så de va verkligen lång dag idag. Men om 3 veckor är det skolfoto och nästa fredag är vi lediga! SÅ jag lipar inte. ja ä int bitter! Istället dunkar jag paaaramoooore ojojoj de e grejer :)
Ska snart duscha också, men först ska ni få lite bilder från dagens visit på naturhistoriska =)

BTW...vi åt Princekorvar idag till lunch i skolan! =) HAHA!


en älg...vad är det som lyser där, egentligen???


om du kollar inåt så ser det ut såhär!


Hittade några sjuuuuuukt snygga brillor =)



someones watching ov...eh, on me?

Nu ska jag fanimig DUSCHA! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0