I was born for this

Det är lördag och jag har shoppat idag!  Kom hem med en skinnjacka, ett mineralpuder från Make up store (!!!) och en kofta :D Har kastat 1000 kronor i sjön, eller kasnke i en kista. We'll see in time!
På måndag ska jag till st erik och skåda den skolan..kanske ska byta, beror inte på att jasg inte trivs på rudbeck fö de gör jag veeeeeeerkligen...men ja vill satsa på dansen liksom.. så vad gör man. Följer mias råd!
Så får se hur de ser ut omen vecka...kanke st erik då liksom..tror att de kommer bli så dock..kul o tråkigt på samma gång! Meeen till något lyckligt :

1. PLAYA DEL SOL BÖRJAR IMORGON KLOCKAN 20.00 PÅ SVT1 ! MÅSTE SES!
2. JAG SKA PÅ GREEN DAY DEN 11 OKTOBER MED ELIN CON FAMILIA!
3. JAG SKA PÅ PARAMORE DEN 30 NOVEMBER!!!
 ASSSÅ NU TAGGAR JAG SOM ALDRIG FÖRR. SKA BLI SÅ SJUKT BRAAAAAAAAAAAAAAAAAA



DON'T DREM YOUR LIFE. LIVE YOUR DREAM.


Kommentarer
Postat av: emelie

jag typ, hatar dig!

2009-09-27 @ 01:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0