Miercoles

Kvällen till ära har jag bara tagit det lugnt! Ska sova snart, för att ta igen sömnen jag inte fick inatt, då jag var så superduperjätte trött imorse när jag vaknade... kärahjärtanes det var trötthet. Men jag ska nu öppna fönstret, platta håret och frysa lite innan jag kryyper till kojs. Inget elin imrogon på tåget, vilken besvikelse. Men vi updatear hela dagen istället!^^ Jag har bara engelska svenska och spanska...vilken språk dag! Och levnadslära. Bara skön dag:) Moulin Rouge på engelska hoppas vi påockså! Super (Y) MEN vet ni VAD?! 
 Jag vet vilken inriktning jag ska välja!!!!Sam-språk! Kom fram till idag hur myycket jag vill kunna spanska flytande..för att senare kunna skapa en karriär i ESPAÑA! Blir spännande. För dorna, ja, jag har en egen vilja.
Så, sam språk it is! För nuet iallafall..man kan ju ändra sig!?

Soy muy alegre ahora. Kan man säga så, Margareta?


Min lilla skönhet


Adios Amigos

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan matte! nu måste ju jag också slafsa till mig en ny telefon!

2009-09-16 @ 21:55:34
URL: http://isablles.blogg.se/
Postat av: armanien

e såndär mobil har min broder.. vadå egen vilja?

2009-09-17 @ 23:09:24
URL: http://dornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0