bläää

men om jag inte orkar då!? men om jag inte orkar efter att jag gått 5 km ofrivilligt (=tvungen) och om ja bara är heeeelt sluuut...orkar inget jävla ting nu. borde plugga fysik..pallante. borde göra något helt annat än attt sitta här.. pallante. helt jävla död idag.. shit kommer somna snart...skönt skulle det vara!
har suttit i solen sen jag kom hem, det är fan varmare ute än inne idag. ska nog gå ut igen! och sova i solen..skönt :) LÄNGTAR TILL FREDAG = kina. fan har längtat grymt länge efter det där nu! snart är vi där! haha.Gott me kinesmat:) men jag ska underlätta med lite pa sen ska jag ut i solen iiigen.

Ikväll: DESPERATA HEMMAFRUAR! MISSA INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0