fredagslycklig typpp

ledig från prao idag! yey! får en liten gullig nalle, så dagen blev så mycket gulligare eller va man ska säga..haha, sen så vi drar och handlar candy jag & melina sen blev det ekillaskolan för att invänta nicoles dagsslut, sen drog vi planerat spontant till hammarby sjöstad och kollade adidas affären, najs price men hittade inget som jag ville ta med mig hemmåt.. när vi kom till stationen drog vi till eurostop och handla lite gött till ikväll & jag fick en bh för 49 riksdaler med mig hem. Om jag måste säga det, äääälskar rea. vem gör inte?!
snart går bussen till nicole och vi ska vara där ikväll med tjejerna, sen sover jag där och imorgon blir det brunos och stan, och lite sånt.. nu ska jag fixa mig klar i ordning för att gå till bussen om en dryg kvart

image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0