Fuck the rest - i'm tha Pest!

efter en schöööön prommis med yster ner till lidl för lite billigt naturgodis sitter jag och väntar på att vi ska göra milkshake from Home. Lidl köpta bananer och vanilj yoghurt, det måste bli gott annars bojkottar jag lidl for the rest of my life! Skoja bara, tuggummin är cheap och sånt kan man inte motstå bara :)

nu vill jag bara bort från allt. bort & få sakna. skulle vara skönt att ligga lite lågt och kasnke dra med amanda till köpenhamn?! jag är såååå på man kan vara. men det blir väl inte förns i sommar menmenmen, längtan är skön..ibland. för man behöver sakna saker. då inser man hur mycket man saknar det vilket innebär att man älskar något. visst?! min teori på saker och ting är inte alltid vettig men hoppas allt går bra just nu ... kan inte ta något annat.

men känner mig lite små sugen på play a head.. känns som ettt tag sen sist. kasnke 3 timmar?! jaja... it is what it is!
ikväll ska jag somna tidigt, vakna tidigt äta kina dra till söder och träffa en jävla massa bröder! de kasnke va lördag?! hah.

men nu ska jag verkligen tagga. kanal5.se/myggan är något som jag tänker skriva in istället för playahead..confusing men jag bryr mig inte :)))))) (dubbbelhakor) ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0