Goodnight my someone..

eftersom min sömn vägrar inverka så vettefan vad jag ska göra.. har otroligt TRÅKIGT! csi på tv men pallante kolla & lyssnar bara på sorglig musik, Varför verkar jag vara deprimerad för?! det är det sista jag är... tror jag.

Men julia, vad händer ida?!
Va, blir du 15?! du skojar?!
Men då är ju inte jag o emeloj ensamma om denna 15 årliga Känsla. Velkommän in i gruppen, SÄLEN
det jag vill säga med alla dessa ord meningar o vokaler & konsonanter eller va de heter är ............ GRATTIS:)


så länge sen man såg tjejerna nu fan! den ända ja ser om dagarna är melina sexig wallin gustavsson. men det är ju inte helt fel det heller :) jag menar det har vart du länge gumman du försvinner inte, eller ska jag säga aldrig? aa så gör vi. aldrig! <3


iallfall .. helgen blir väl något åt tjejerna helg. med alla som vanligt och kul :) kan få skryta lite om mina korta prao dagar haha men alla andra har också saker..malin som får sommarjobb förmodligne. elin får flyga. emelie o julia får leka james bond.. vad får jag?! sluta efter 40 minuter efter ett jobb vi gjorde första dagen.. det bara skriker onödigt om det.

...Men imorgon om jag sslutar tidigt ska jag pallra mig upp till arlanda till elinemeliejuliajoel :) eejj liksom. men får se hur de blir med den saken! sen är det nog connys med emelie haha har inte läst som jag ska ha gjort gör länge sen liksom..bra gjort matilda. du är bra på att planera..inte.

sista "kategorien" får bli att jag bytt lakan till lite mer "kärlek" aktigt. gulligt o skönt! hjärtan så det känns bra. och nu har min arm kramp för ni ska se hur jag ligger... knasigt känns inte speciell bra.. ellerjo..eller nej. vill sova! Men orkar inte... har alltid undrat. man , eller jag, brukar ibland tänka/säga, orkar inte sova. hur fan kan man inte orka sova?!
ngt ja alrdirg kommer på svar på antar jag.. nej nej nu ska jag lyssna lite lovesong sen blir de nog sovdags.

(ÅNGEST. SO ARBETE >INTE AVKLARAT OCH VEM PALLAR PÅ EN HELG?! INGEN, MEN NÅGON MÅSTE.DENNA NÅGON ÄR JAG...SNOOORING.)

...goodnight my love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0