How far can you go?

att bara vakna upp från en dagdröm, du sov ju aldrig så man kan ju inte säga att det va en dröm. det var en tanke, en fantasi. något du tänkte på. ingen kan skylla på dig för något du inte kan styra. men som man säger "det man drömmer om va det sista man tänkte på innan man somnade", men fortfarande. det är dagdrömmar vi pratar om!? ingen dröm. inget att skylla på. du sitter fast i din tanke du tänkte som du inte då kanske får tänka. alltså för att kort sammanfatta, det är ingen dröm, för du är vaken. & då finns det inget du kan göra och saken. utan då tänker du på det förbjudna, och allt blir förändrat. och nej, du kommer aldrig ifrån det.

men ser man det från andra sidan..vilken andra sida? hatar att tänka långt. men det är sånt jag är bra på i hemlighet. man vet aldrig vad jag tycker och tänker. jag är annorlunda. med ett bra självförtroende. jag skiter bokstavligt talat i vad folk tycker och säger om mig,men visst tar man åt sig om personen menar något bra i det..men med att jag är annorlunda menar jag inte att jag inte är som ngn annan, det är jag inte heller för den delen, men det är något annat. annorlunda på ett ganska dåligt sett..vad ska jag inte gå in på för dom som känner mig väl vet mina svaga & starka sidor, men ja,jag stör mig lätt på småsaker. & jag hatar när andra stör sig på sånt. så varför klaga?! jag gör samma sak. som med dessa dagdrömmar som jag babblat på i dessa rader ovan. allt är bara så onödigt...varför stör vi oss på saker vi inte behöver störa oss på. alla gör det. även om man inte vill erskänna det...

vet helt ärligt talat inte varför detta flög i huvudet. känner mig bara så klar efter den tid jag spenderat med malin hasselhuhn(älskadeälskadeälskade)...kan man säga så?! ja tydligen matilda..idiot. och nu snackar jag med mig själv också. jag menar we got a problemo!

nej tänker inte lägga ner alla mina djupa tankar här inte..tänker slänga ut dom på någn människa istället som känner sig mogen att höra. jag stör mig bara grovt på att du tar mig så jävla förgivet. eller är det jag som tar förgivet att du gör det?! matilda lägg ner... palla hålla på. tar dagen som den kommer. pallante hålla på..allt är bara så drygt för tillfället. &jag hatar de.

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt ärligt förstod jag inte en mening (:

2008-04-10 @ 23:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0