I can't breathe whenever you ain't there

Sitter här all alone Eller nej, elin och nicole är här. men fan heller att det märks, klart att dom sover redan. har nyss diskat (:O:O:O:O) all tårt rest hah mer vill man inte veta ... nu kommer jag inte va sugen på tårta på ett bra tag! säger bara Mormors Hosta, usch... hahahah! och nej, p93 gick inte vidare till finalen imorgon i eriksdalshallen. Fan va dåligt...men såånt e livet! men de blir ändå stan imorgon & sen in och kolla på halva sonen .. hah kom nyss upp i huvudet men de e iaf andreas, elin ska träffa honm. Själv ska ja kolla kläder innan om jag hinner :) Vill handla kläder för jag har brist på detta ting! brist! Lite tråkigt.... men för att berätta om dagen så visade jag upp i väsby idag! gick väl, bra..ja dåligt ska jag inte säga. men ja kunde gjort bättre. det var halt på golve och jag aa halkade lite = vågar inte ta i mer sen..haha men aaa nog om det, nej nu lyssnar jag på min älsklings låt <3 blöt i ögat.. älskar dig joel

För jag känner såhär, jag tror jag är kär. Känslorna bubblar inom mig. Det känns så bra, du och jag, tillsammans...
och jag önskar att det aldrig tar slut!


Känner mig inte trött längre...känner liksom att denna trötta sida har somnat och inte tänker vakna förns om .. ja vettefan när... alltså helt ärligt fattar jag inte vad jag skriver. amdnas polaredrog nyss, Skönt för nu kan jag gå ut ur mitt rum och fixa de jag ville ha gjort innan ja ska slagga...elin och nicole har som ni redan vet somnat. så inte har jag någon tt snacka med, nejnej...men jag förstår dom..halvt. nej men jag ska också krypa ner snart, det ska bli jätte skönt.(PDS SKÄMT) Nej..men nog om mig och mina dagar. nu väntar sängen iaf! Skriver väl imorgon
XOXO GOSSIP GIRL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0