i will all get better in time

hur pallar jag gå och kära ner mig i någon människa, eller hur pallar jag med dessa tankar om allt hur pallar jag lyssna på allt hur pallar jag bry mig i dig överhuvudtaget Jo det ska jag förklara... jag har ingen förklaring, förlåt.
patetiskt tjockt fult och äckligt är vad allt är just nu.. palla vara mig. Ja, nu har jag sjunkit ner till noll. Nu förlorade jag. Tack vare något jag visste skulle hända. men du är min vän och du ska få förbli så. jag kan hitta någon bättre. jag förtjänar någon bättre. någon som förtjänar mig likaså. du har inte bevisat ngt bra nu..att jag gick på dig igen. men jag vet att du innerst inne är perfekt. världens finaste människa. kommer alltid älska dig. bara inte kunna visa det på samma sätt nu. men du kommer ångra dig, det lovar jag.


You're gonna miss me when i'm gone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0