ledig lördag

gårdagen blev kul! Som ni kan läsa i elinko.blogg.se för nej jag orkar inte skriva upp va som hände hö hö hö... iaf somnade vid 2 va dööööötrötttttt och sen vaknade jag för sent hos nicolen, skulle ju sola men nej planer ändras. åkte hem och skulle fixa mig för vi ska till sveriges stolthet Stockholm o fynda lite om jag har tur :) efteråt ska jag väl hem till elin och om tjejerna kommer så kan dom ju också göra skulle ju inte skada :) sen ska jag sova hos elin förmodligen och imorgon blir det mormor på eftermiddag med guuuu mat hoppas jag:D sen kasnke odensala men planer kan ändras och ändras så jag vettefan vad som händer! Resten får ordet Spontant förklara. Seeeees

image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0