life is full of sweet things

gårdagen va ju som sagt helt uppbokad på grejor så ja kan väl berätta lite kort fattat!
Skolan gick inte som vanligt idag, slutade vid 1 eftersom lärare var sjuka, skönt! Drog till connys och klarade ett prov av alla 4 prov, grattis! sen va de konfa, testade kopor och allt sånt och sen dans, kom hem runt halv 10 efter att ja tryckt i mig en cheeseburgare, godengoden! men tisdagen blev lite gladare :) skola med sovmorgon till halv 10, sen efterkskolan va jag med j03l och nu drog han nyss på träning, och själv ska man iväg på dans snart :) eller om kanske 2 timmar ! :) känns sådär liote halvt Sjukt Bra.

min käre vän Anna Steklund gillar min blogg! jag gillar dig också! Vill nämna henne och icke för att hon bad om det utan jag vill gärna nämna en trogen läsare som är b e s a t t av min blogg :) Anna eklund is the name to remember!puss på daj

annars känns livet så otroligt bra. jag inte kommit ur min period som är bra & dålig. bra för mig. dålig för er andra. ni vet min "ingen är så bra som jag" perioden, inget har fått mig tappa det ännu...men det kommer väl. take one step at a time gör jag, det känns bra för de är grymt :) hahah fan vilket självförtroende.... läggg aaaav liksom.
nej nu ska jag ägna mina ögon åt The war at home, i löv it!

image43

Kommentarer
Postat av: SteFän

And i am one of them :)))

2008-04-15 @ 22:21:14
Postat av: Anna

KÄNNER MIG HEDRAD!!!TACK MATILDA JAG GILLAREJ O DIN BLOGG SÅ MYCKET hihi:D(h)

2008-04-16 @ 15:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0